Cum să vinzi cu succes – seminar

20131022-122545.jpg

Cu toţii ne aflăm în situaţie de a vinde ceva la un momente dat, fie că vorbim de propria persoană. Vânzarea este una din profesiunile cele mai vechi ale omului, astfel că ne folosim abilităţile de vânzări mai des decât credem. Atunci când vreau să obţin un job, mâ vând, îmi vând serviciile. Atunci când reprezint interesele companiei în care lucrez, îi prezint serviciile, vând ceva – produse sau servicii.
De aceea, JCI Constanţa consideră că este extrem de important pentru oricare lider sau tânăr care se pregăteşte să devină lider în comunitatea din care face parte, să-şi dezvolte abilităţile de a (se) vinde. Doi dintre liderii JCI vor dezvălui câteva din secretele vânzarii, vom împărtăşii din experienţele lor de succes în ale vânzării. Vânzarea poate fi o artă; unii sunt înzestraţi cu acele abilităţi care le oferă avantaj, însă prin învăţare şi exersare, fiecare poate însuşi arta vânzării!
Cine poate veni la eveniment:
Seminarul se adresează persoanelor motivate de succes! Ne adresăm persoanelor cu vârste cuprinse între 18 – 40 de ani, care vor să-şi îmbunătăţească abilităţile de a convinge şi de a vinde mai bine.
Obiectivul evenimentului este acela de a oferi participanţilor instrumente prin care să se prezinte mai bine şi să ajungă buni vânzători.
Teme abordate:
Începe să lucrezi inteligent! Măreşte-ţi productivitatea!
Vânzătorul educator. Cum să devii autoritate în domeniul pe care-l reprezinţi.
Povestea ta de succes. Crează povestea care vinde şi care te vinde!
Experienţe de succes. Vânzarea e o artă!
Traineri:
Cornel Marcu – Este printre putinii Traineri NLP din Romania certificat ITANLP – International Training Academy of NLP si care au beneficiat de o pregatire avansata cu John Grinder co-creatorul NLP si New Code NLP alaturi de Carmen Bostic St. Clair si Michael Caroll.
In prezent este Director de Programe la Mind Evolution, al carui Fondator este, si unde pregateste diferite cursuri de dezvoltare personala atat in Bucuresti cat si in Constanta, in arii ca: Programare Neuro Lingvistica (NLP) sau training-uri corporate.
Deasemenea, este si Formator Comunicare (formare continua) din anul 2010 in cadrul Institutului National al Magistraturii . In 2012 a strans o echipa de formatori cu experienta in: project management, comunicare si PR, vanzari si marketing si impreuna au inceput proiectul Leadership Today. Acest proiect ofera liceenilor constanteni informatii relevante despre domenii importante din antreprenoriat.Este construit astfel incat exercitiile practice sa fie sustinute de informatii teoretice de pe o platforma de invatare on-line. La finalul proiectului echipele de liceeni sunt invitate sa puna in practica un proiect gandit de ei.
Ca si Psihoterapeut s-a specializat in optimizare personala si de cuplu.

Cătălin Anghel – are o experiență de 18 ani ani în domeniul vânzărilor. Este Director de Vânzări de pest 15 ani. A participat la zeci de cursuri in aceasta zonă și a dobândit expertiză în zona relațiilor Clienti – Vânzători. A reușit să negocieze Achiziția de produse inclusiv din magazine din Mall.
Expertiză în coordonare departament vanzari si proiecte; alocare resurse la departamentul vanzari, activitati coordonare marketing, proiecte; bugetare venituri; analiza manageriala pe centre de cost.
Este absolvent de cursuri de Manger de Proiect, cursuri de antrepenoriat, cursuri de formator de formatori și nenumărate participări la conferințe despre cum să vinzi cu succes.
Cătălin Anghel a fost coprezentator la o emisiune de IT şi invitat la emisiuni în domeniul de activitate, având experienţă mare in vânzări și comunicare. Are experienţă în domeniul reducerii costurilor prin programe informatice, licenţierea programelor de calculator, implementarea de solutii informatice de ultima oră, a securităţii informatice, implementarea de soluţii educaţionale, platforma e-licitatie, e-guvernare, soft de tip ERP, CRM, Bussines Intelligence.
Ne va dezvălui câteva secrete despre ‘cum să (te) vinzi’ cu succes !
Data: Marti, 22 octombrie, ora 19.00 – 21.00.
Locaţie: Forte Life – Complex Dacia, Bld. Tomis nr. 235, etaj 1, Constanţa, www.fortelife.ro .
Taxa de participare: 25 lei de persoana
Inscrieri la 0766400181 (Ramona Leonida, Vicepresedinte Resurse Umane JCI Constanta)
Parteneri: Junkers Design, Forte Life, Pure Fitness, Farmacia Miraculum, Crucial Systems & Services, Junior Grup, evenimente-constanta.ro, Cuget Liber, foto-focus.ro, PlayXP.ro, Integraledu, Kiss FM, Rock FM, Mind Evolution
Junior Chamber International (JCI) este o organizaţie neguvernamentală internaţională care numără 200.000 de membri – tineri lideri, antreprenori şi profesionişti cu vârste între 18 şi 40 de ani – în peste 100 de ţări. Pornind de la viziunea JCI „de a fi cea mai importantă reţea globală de tineri activi”, membrii JCI îşi propun să transpună în realitate misiunea JCI „de a oferi oportunităţi de dezvoltare prin care tinerii să dobândească puterea de a crea schimbări pozitive”. Printre membrii marcanți ai Junior Chamber International s-au numarat: Kofi Annan (Secretar General al ONU), foști președinți ai SUA : George Bush Sr., Bill Clinton, Gerald Ford, Richard Nixon, președintele Franței, Jacques Chirac, prințul Albert de Monaco, fostul Prim-Ministru al Japoniei, Keizo Obuchi, fostul Prim-Ministru al Poloniei, Jan Bielecki, și multe alte personalități, care s-au afirmat ulterior în cele mai diverse domenii.
În România, Junior Chamber International s-a înfiinţat în anul 2002 la Bucureşti, în prezent existând organizaţii locale JCI în mai multe orașe din țară, dintre care amintim: Braşov, București, Buzau, Cluj, Constanţa, Craiova, Iaşi, Lugoj, Ploiesti, Timişoara. Proiectele JCI România sunt întreprinse pe una din cele 4 mari arii promovate de JCI la nivel internaţional: afaceri (proiectul Tineri Antreprenori, Business Networking Event, etc.), dezvoltare individuală (JCI Training), relaţii internaţionale (conferinţe internaţionale JCI şi programe de twinning) şi responsabilitate faţă de comunitate (proiecte sociale).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *